4 juni 2021

6.000 uur talent

6.000 uur marketing & communicatie talent werd er de afgelopen maand geïnvesteerd in de Bossche gemeenschap. 213 studenten van de opleidingen Marketing & Communicatie van Avans Hogeschool werkten samen met 26 lokale goede doelen organisaties variërend van de Bossche Reddingsbrigade tot Jazz in Duketown, MiNC Den Bosch, Museum Slager en Vincentiusvereniging.

De studenten gingen ook aan de slag met drie vraagstukken voor het Grafisch Atelier Den Bosch. Zo namen ze de online grafiekwinkel en het vriendenprogramma onder de loep. Ook kwamen ze met plannen om jonge kunstenaars aan te spreken. De studenten kwamen tot leuke invalshoeken en maakten daarnaast ook concrete voorstellen voor een poster en instragramposts.


Foto: Avans Academie

Deze creatieve injectie is een initiatief van Stichting Goede Doelen ’s-Hertogenbosch, de organisatie achter de Lokale Goededoelengids 's-Hertogenbosch.

Lees er meer over