10 december 2020

Bestuursleden gezocht

VACATURE

Bestuursleden & Penningmeester (ad interim) voor het bestuur van de stichting

Het Grafisch Atelier Den Bosch is een werkplaats gevestigd in de Willem II Fabriek. Iedereen die wil werken en experimenteren met druktechnieken is bij ons van harte welkom. Kunstenaars, grafisch ontwerpers, illustratoren en andere creatievelingen kunnen zes dagen per week terecht in 'de mooiste grafische werkplaats van Nederland' om zelfstandig te werken, cursussen en workshops te volgen of exposities te bezoeken.

Het team van stichting Grafisch Atelier Den Bosch is op zoek naar meerdere bestuursleden, o.a. een penningmeester. In de zoektocht naar nieuwe bestuursleden staat diversiteit hoog in het vaandel, zoals ook ondernemend durven zijn en denken in mogelijkheden. 

VACATURE: BESTUURSLID (ad-interim)

Wij zoeken:  

-Een bevlogen persoon, die de kunst en het Grafisch Atelier een warm hart toedraagt en samen met medebestuursleden en het team wil werken aan een solide toekomst voor deze bijzondere werkplaats.
-Bestuurlijke ervaring in een (non-profit)organisatie is een pré.
-Beschikbaar vanaf januari 2021.
-We zoeken specifiek naar bestuursleden die een financiële of marketing achtergrond hebben of juist als kunstenaar/ontwerper bezig zijn.

In eerste instantie zoeken we bestuursleden voor het komende halfjaar.

We bieden:

- een interim functie (onbezoldigd) voor 6 maanden , met mogelijkheid tot verlenging.

Interesse?

Stuur een e-mail met een beknopte motivatie en cv naar: info@gadenbosch.nl

 

VACATURE: PENNINGMEESTER (ad-interim):

Wij zoeken:

-Een bevlogen persoon, die de kunst en het Grafisch Atelier een warm hart toedraagt en samen met medebestuursleden en het team wil werken aan een solide toekomst voor deze bijzondere werkplaats.
-Bestuurlijke ervaring in een (non-profit)organisatie is een pré.
-Beschikbaar vanaf januari 2021.
-Ervaring in accountancy / financieel management.
-Bestuurlijke ervaring in een (non-profit)organisatie is een pré.
-Beschikbaar vanaf januari 2021.

Die daarnaast de verantwoordelijkheid kan dragen voor de volgende taken:

-Je stelt in overleg met de coördinatoren de jaarlijkse begroting op ter fiattering door het bestuur.
-Je volgt de ontwikkeling van de financiën door het jaar heen en neemt actie waar nodig.-Je fiatteert uitgaven boven een bepaald niveau.
-Je verzorgt een toelichting/verantwoording bij de kwartaalrapportage en de jaarprognose naar het bestuur en de subsidieverstrekker (gemeente 's-Hertogenbosch).
-Je draagt zorg voor het financieel jaarverslag met bijbehorende toelichting.

We bieden:

- een interim functie (onbezoldigd) voor 6 maanden , met mogelijkheid tot verlenging.

Interesse?

Stuur een e-mail met een beknopte motivatie en cv naar: info@gadenbosch.nl